12 juni 2011

Skoproblem kl:04.00



7 kommentarer:

  1. Ha ha syrran:)Det var länge sedan jag såg dig så här.Många roliga minnen dyker upp.Södertälje får passa sig på lördag/ Kram kram

    SvaraRadera
  2. Denna comment ar till din Granne Cissi for man kan inte kommentera pa henens blogg. Det ar nat vajsing med blogger... Alltsa inlagget ang Grillning ar sa klockrent sa jag tror jag dor! Tur man har gjort sig av med BBQ sa man slipper skiten..haha Cilla xx

    SvaraRadera
  3. Hahaha, snyggo där!
    Kram Pernilla -går inte att kommentera inloggad =(

    SvaraRadera
  4. Så där känner jag inte igen dig, guess who........

    SvaraRadera
  5. Guess who, vem är du?

    SvaraRadera
  6. haha!!! de där är min Elin det ;) de e så där jag känner igen dig som bäst!!! LOVE U!

    SvaraRadera