16 juni 2011

Maktlös

Något de flesta säkert håller med om är att när man inte mår bra så kan det ibland vara bättre att ge sig iväg till jobbet för att tänka på annat och för att få tiden att gå. Det är nackdelen med mitt jobb. Ett på alla sätt toppenjobb blir i denna situation väldigt påfrestande. Tystnaden och att sitta uppe vaken hela natten ger utrymme för tankarna att flöda. Det är svårt nog att vara ledsen men att vara ledsen ensam mitt i natten är värre. Försöker tränga bort de negativa tankarna för att göra plats för de positiva men det är svårt.

4 kommentarer:

  1. Kan du inte försöka skriva och få ur dig allt. Bara anteckningar för dig själv. Då kan du gå tillbaka och läsa när du mår bättre. Kan var nyttigt. Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Tack för kramen Anna och tipset. Jag skriver ofta, tycker att det är skönt att få ur mig mina tankar. Min berättelse ska förhoppningsvis resultera i en bok...en vacker dag!

    SvaraRadera
  3. Det goda kommer vinna över det onda syster. Håll huvudet högt och lita till dig själv.Så kommer allt att bli så bra som det ska bli. Älskar dig:)

    SvaraRadera
  4. tack moster du är värdens bästa moster i love you<3!!!!!!!!

    SvaraRadera