03 oktober 2010

Underbara vänner






I fredags när jag kom hem från jobbet hämtade jag posten och där låg ett brev med en tågbiljett i♥ från Läggesta till Stockholm C. Förväntansfull på tåget gick jag igenom alla mina vänner men kunde inte lista ut att det skulle vara Eva min fina vän och hennes sister in crime Jessica Homman som var X. Blev så glad att det var just de som hade planerat denna kväll tillsammans. På Jessicas innergård på söder bjöds det sedan på tacos, bubbel, och en massa rosé. Sent på kvällen bar det av en sväng till Vodkabaren där vi tre lärde känna varandra för nästan tio år sedan. Kl 2 somnade 3 trötta tjejer i en dubbelsäng under ett gigantiskt stort duktäcke. Vi försökte få till ett kort på oss tre tillsammans men det verkade näst intill omöjligt men här är iaf några tappra försök. Tack tjejer ni är de bästa♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Tack själv för en oförglömlig kväll, måste göras om snart igen. Puss

    SvaraRadera