24 oktober 2010

Halv åtta hos oss




Vi har utmanat några vänner till oss på tre rätters middag a la Halv åtta hos mig. Vi fick bli först ut och i går var det dags att blåsa våra vänner av stolarna. Det var iaf planen och Herregud vilken god mat om jag får säga det själv. Kvällen blev så lyckad, vilka underbara vänner vi har♥ Våra tre guldklimpar till söner hade även de en toppen kväll med Pippi Långstrump, köttbullsspett och chips. Vaknade i morse inte fullt lika lycklig som när jag gick och lade mig utan med huvudvärken från helvetet. På diskbänken stod det 7 flaskor vin och hånlog åt mig. Nästa gång ses vi i Nygårdhagar!

3 kommentarer:

  1. Men åh så mysigt. Det där såg verkligen så gott ut. Fiin bild på dig och Mattias också:) kraam

    SvaraRadera
  2. haha va vad det jag sa...ma basta team vinna! har redan en favorit utan att last de andras menyer...puss

    SvaraRadera
  3. Tack för en underbar middag! Det blev en timmes siesta och soffläge hela dagen igår. T.o.m. Vilde var lelös, han kollade på hela Hitta Nemo, som dessutom talade engelska, då är man loj ;). Tack för allt, hoppas ni köpt toapapper nu ;)haha

    SvaraRadera