03 juli 2010

Som i början♥




När jag började träffa Mattias för tre år sedan så skämtade vi, jag och mina vänner, om att jag hade skaffat sommarkatt♥ Många hade saker att tillägga om åldersskillnaden och undrade när jag skulle göra mig av med min sommarkatt. Aldrig har jag varit så kär som jag var då. Och är fortfarande lika kär, med undantag av vissa dagar. Vi båda har noll koll på när vi blev tillsammans eftersom vi träffades under ett par månader innan jag insett att det var honom jag skulle dela mitt liv med. Så idag har vi bestämt att det var idag för tre år sedan♥ Älskling, jag är glad att du är kär i mig och som vi brukar säga till varandra känner SOM I BÖRJAN. Jag må vara både äldre, tröttare och rynkigare än du är men du har valt mig och jag har valt dig. Älskar dig, som i början.

2 kommentarer:

  1. Åååå, så fint sagt och så fina ni är!!!!

    SvaraRadera
  2. Ni är ett fantastiskt fint par. Ålder är bara en siffra. Älskar dig. Kram

    SvaraRadera