02 juli 2010

Min mamma♥

Jag tog bilen direkt upp till mamma igår efter jobbet. Vi delade på en flaska bubbel och åt lite småplock på deras balkong och hade hur mysigt som helst. Sedan gick vi på en grekisk restaurang och åt Carpaccio och en halloumi förrätt i solen. Det är inte varje dag vi ses och jag kan ibland känna att det är på tok för sällan. Bara jag och mamma♥ Vi målade naglarna och tittade på Mysfarbrorn Ernst på tv. Jag sov sedan kvar och även om jag fick gå upp extremt tidigt för att hinna till jobbet så var det verkligen värt det. Sov gjorde jag som en prinsessa och när jag vaknade hade mamma gjort en supergod smoothie och smörgås sen var det dags att rulla mot Mariefred. Tack mamma för allt, jag älskar dig♥

1 kommentar:

  1. Tack själv för en egen stund tillsammans.
    Älskar dig min dotter.

    SvaraRadera