03 mars 2010

Sol ute, sol inne!





Efter att jag hade lämnat barnen idag på dagis åkte jag en sväng till Plantagen för att leta rätt på lite vårkänsla. Det fanns så mycket fint så det var väldigt svårt att välja men valet slutade bla. på en rosa (så klart) Pelargon, Pärlhyasint, Plättar i luften samt vackra fjärilar. Pärlhyasinten står nu på lillan skrivbord, tyckte att den passade bra där då det var min favoritblomma som liten. Idag lyser solen ute och även om våren känns väldigt långt borta så infinner sig ändå lite vårkänsla i min kropp♥

2 kommentarer:

  1. Underbart. Jag har vårkänslor idag och gick ner i lilla huset för att plocka upp blommorna som varit på vinterförvaring i lilla huset. Alla mina fina stora pelargoner har fryst sönder. Har ju haft lite värme på men tydligen räckte inte det. Tråkigt på ett tjugotal blommor där nere.

    SvaraRadera
  2. Sadan mor sadan blomma.Endast rosa ar vacker nog for denna prinsessa! Love you pink and always

    SvaraRadera