28 mars 2010

Morsor på stan

Hade en så mysig kväll i Stockholm med min syster och hennes bästa vän Jennifer. Vi drack bubbel i mamma och Tommys lägenhet som vi fick låna och där vi även sov på natten. Vi åt på Capri och jag valde Carpaccio som jag verkligen har längtat efter, finns det något godare♥ Sedan blev det sura men ack så goda Appel martini på Soapbar. Syster och jag gick sedan hem till de skönaste sängarna hos mamma och Tommy och sov som prinsessor. Älskar tempur♥ Vi har världens goaste mamma som hade förberett frukost och nybakat bröd till oss. Bilden ovan bjuder vi på, från två systrar som tyvärr inte är fotogenetiska.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag tycker de är underbart att ni kan bjuda på den där, ni är så för söta=) Vad mysigt ni verkade ha de. Hade gärna velat träffa er. Men vi tar igen de nästa gång. Nästa gång vill ja följa med. kram kram

    SvaraRadera
  2. Syster sa.... Va fantastiskt kul. Haha. Tack för en super kväll. Love you

    SvaraRadera