06 december 2009

Riktiga kompisar

Har precis duschat, århundradets kallaste dusch. Vi ska på lilla Leos namnkalas snart och snäll som man är och för allas bästa så lät jag familjen duscha först. Det blir alltid så att jag är den som gör i ordning mig sist efter att jag styrt upp så resten av familjen är klara, känner ni igen er tro? Så när jag står där med schampo och duschkräm över hela kroppen så tar vårat varmvatten slut, en av nackdelarna med att bo i hus. Det kallar jag riktiga kompisar, de som tar precis allt varmvatten till sista droppen. Så att ta en kall dusch har fått en helt ny mening för mig efter idag.

2 kommentarer:

  1. Du haret blir iaf glansigt utav kall vatten. Tank positivt! puss solis

    SvaraRadera
  2. fråga jesper om han tyckte det va kul att ställa sig i duchen efter en bastu och stora systern hade duschat innan : ( en av nackdelarna av att bo i hus. SÅÅÅÅÅ glad att kunna läsa bloggen igen : )

    Eva

    SvaraRadera