30 december 2009

Bad hair day


Fyndade en nyårsklänning igår på Sisters. Men vad har man för skor i denna kyla och vad ska jag göra med håret? Solstrålen du brukar ju alltid ha bra råd, har du några tips även denna gång? Vi är bjudna till Jessica och Jimmy det ser jag verkligen fram emot, god mat och goda viner låter som ett bra recept på en bra nyårsafton. Och framför allt goa vänner att fira in det nya året med. Mattias har gjort en god rödvinssås idag, ingen gör det lika bra som han gör och jag ska förbereda förrätten ikväll när mina fina sover.

1 kommentar:

  1. Jag fick em kansla som sa silver till den fina klanningen.Tank lite bakat kammat har.Glansigt och fint och sen faster du en liten bulle pa ena sidan...ala la isla. Fast med nat fint silver spanne. Massa glitter i makeupen och rosa rosiga kinder som du just hade varit ute. Skorna far du ha nat silver ocksa.Frysa far du gora lite kl tolv men sen ar ni val inne? satt pa dig palsen oxa...haha puss och Happy New Year!x x x

    SvaraRadera