23 september 2009

Mamma hjärta Liv


Prövat mig på Scrapbooking idag med Liv. Inte jätte lätt direkt, men kul. Älskar att pyssla med Liv hon har så mycket fantasi och ger mig så mycket inspiration. När jag började riva i pappret, som jag sett proffsen göra, så erbjöd Liv mig sin sax. Så slipper det se så slarvigt ut mamma. Så här är vårt resultat! I dag har jag även hunnit vara på föräldrarmöte. Medans jag var på Tom tits förskola så skulle Mattias och Liv passa på att ha onsdagsmys, i form av ostbågar och chips. När jag skulle åka kom lillan med en plastpåse med ostbågar, som jag kunde ha med mig på mötet. Det kallar jag omtänksamhet.

2 kommentarer:

  1. Åhh, va fint. Visst var det riktigt roligt. Jag bara längtar till min leverans från panduro kommer. Men det är nog svårt första ggn, ska nog försöka göra egna kort först. Massa kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tror ja gjordet igen...kommenterade utan att fylla i losen...haha. Hursomhelst...farmor cilla trodde man gjorde detta pa datan enda tills hon laste 'saxen'.Super chict!

    SvaraRadera