14 juli 2012

Panik

Sjätte natten och lite seg i kolan. Skyndade mig på toaletten på jobbet igår och hade, vilket jag aldrig brukar ha, min iPhone i bakfickan. Lyfter toalettlocket, vänder mig om och drar ner byxorna. Hör ett högt plums vänder mig om, byxorna fortfarande nere, och ser min iPhone på botten av toaletten. Jag ger ifrån mig ett avgrundsvrål och stoppar ner handen för att få upp luren springer bokstavligen ut med byxorna knappt uppe. Möts av tjifen som skrattar högt men agerar snabbt och hämtar hårfön och handduk. Mot alla odds så fungerar den än vi får se om den på riktigt överlevde djupdykningen. Vill egentligen inte erkänna det men jag klarar mig inte utan den.

4 kommentarer:

  1. Åh ja klarar mig inte utan dig utan din iphone!!xx

    SvaraRadera
  2. hahaha, förstår dig, jag klarar mig inte heller utan den ;-)
    hur går det med vinplaneringen förresten? dags snart va? :-P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittar ju ingen dag denna vecka:( får titta på en dag nästa eller veckan efter det. Längtar ju;)

      Radera