07 juni 2012

Den blomstertid nu kommer..

I morgon är det dags för min dotters första skolavslutning, tänk att ett helt år har gått. Till hösten är det dags för henne att bli ettakladdare. Det hon mest ser fram emot är deras nya stora klassrum och läxorna såklart. Efter avslutningen så måste jag tyvärr hem och sova då jag jobbar inatt men Liv får en fortsatt bra dag tack vare moster och Stefan. En överraskning väntar tjejerna i morgon. Jag är så avis då det de ska få göra ligger på min lista över favoritsaker, måtte det inte regna bara.

2 kommentarer:

  1. Så stora våra tjejer har blivit!!
    Emma går ut nästa vecka, känns skumt!
    Krama Liv från mig
    //T

    SvaraRadera
  2. Vi kommer få en toppen dag med mycket fart och många goa skratt, tiiihhh. Vi vet men inte dom// Puss

    SvaraRadera