07 mars 2012

Crazy

Efter 3 nätter på jobbet ligger jag nu äntligen i min säng för lite vila. Blir lite för lite sömn idag då jag ska på utvecklingssamtal på skolan men det får funka. Tavlan på bilden gjorde jag till en vän och det budskapet passar så väl in på vad jag känner för min sambo just nu. Han har nämligen dragit igång ett never ending story projekt i vårt hus. Spacklar, slipar och målar om väggarna i hela huset. Byggdamm precis överallt och då menar jag överallt. Ljudet som blir när han slipar driver mig till vansinne och enda sättet för att slippa det och somna nu är...öronproppar.

6 kommentarer:

  1. Men du vet ju hur fint det blir när det är klart :-) Och tavlan som jag fick har många budskap i en mening och står för flera saker. Tack än en gång för att du kom. PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns ingen plats jag hellre hade varit på i lördags än med dig!

      Radera
  2. sov nu lilla videung...i morgon ar en annan dag! x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha lättare sagt än gjort men det blev lite sömn och idag är en ny dag med nya möjligheter;) puss

      Radera
  3. Jag kan hjälpa till och måla ;)

    Eva

    SvaraRadera