24 oktober 2011

Yasuragi








Ett underbart dygn har jag nu spenderat med min fina vän på Hasseludden. Det var välbehövligt för oss båda och vi njöt verkligen av att bara få vara. Vi vågade oss på fiskpedikyr och att de beskrev det som att stoppa ner fötterna i bubblande champagne kan jag inte riktigt hålla med om. Snarare ICA´s eget bubbelvatten. Det enda jag tänkte på var att mina fötter var deras lördagsmiddag och valde att inte titta på de utan drack öl istället och skvallrade med Tessan. Middagen åt vi på Teppanyaki med en kock som tillagade alla fina råvaror vid bordet, rekommenderar verkligen det. Vi badade i de varma källorna, drack godaste ölsorterna och sov sedan gott i skönaste sängkläderna. Att glida runt i en japansk morgonrock, Yukata, under hela vistelsen var ljuvligt. Frukostbuffén innehöll precis allt du kan tänka dig och med sushi som pricken över i:et. Tack Tessan för att du valde att ta med mig, älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Va skönt att du kunde komma iväg på lite egen tid!!! Bamse kram Eva

    SvaraRadera
  2. Perfekt stekt Tuna, ja tack give 5 please!xx

    SvaraRadera