12 juli 2009

Min fina morbror 50 år




Igår var det fest i Västerås när min morbror fyllde 50 år. Han hade en liten blygsam tillställning med 120 speciellt utvalda vänner och släktingar. Det var en otroligt lyckad fest som startade kl ett med tipspromenad sen dansade vi till tidiga morgonen. Det känns ju inte så motiverat att sluta dricka då priserna i baren var löjligt låga, så det var en hel hög slitna människor som vi träffade dagen efter. Något som kan verka märkligt är att mina små kusiner helt plötsligt har börja komma ikapp mig åldersmässigt. De har blivit så stora (min näst yngsta är 1,90 lång) och så mycket äldre medans jag knappt åldrats en dag. Vi kusiner hade iaf jätte kul ihop det är så roligt nu när vi kan skåla och festa tillsammans. Observera att Stina och jag ringde inte till varandra och bokade vad vi skulle ha på oss trots att det ser så ut. Bör väl också tillägga att min morbror matchade inte guldkeps med kostym utan fick den i ett tal. Och lägg märke till min mammas blick när hon tittar på sin sambo Tommy. Lika kära nu som när de träffades för 8 år sedan. Härligt!!

2 kommentarer:

  1. Veckans lika som bär x 2: Bror och syster, Robin Söderling och Anders Lundin.Puss å hej C

    SvaraRadera
  2. Sådan mor sådan dotter, döttrar. Alla tre hade ringt varann och utmanat varann i djupast urringning ;-). Ni är så vackar tjejer!!!

    SvaraRadera